Marjo Asikainen

Helsinki, Herttoniemi |
Kuva tulossa
Helsinki, Herttoniemi |

Olen valmistunut puheterapeutiksi Oulun yliopistosta vuonna 2017 ja ennen Äännekouluun tuloa olen työskennellyt sekä julkisella että yksityisellä sektorilla. Työskentelen tällä hetkellä pääsääntöisesti lasten kanssa, mutta olen kiinnostunut myös aikuisneurologisista arvioista sekä ääneen liittyvistä pulmista. Lapsiasiakkaistani suurin osa on kouluikäisiä, joilla on nimeämisen, kerronnan, puheen ymmärtämisen, toiminnanohjauksen ja tarkkaavuuden sekä lukemisen ja kirjoittamisen haasteita. Puheterapeuttina olen helposti lähestyttävä, huumorintajuinen ja kärsivällinen. Terapiakielenä käytän suomea, mutta lähiympäristön ohjaus on mahdollista myös englanniksi. Teen Kela-terapiaa pääkaupunkiseudulla.

Palvelukielet

suomi