Katja Koski

Puheterapeutti, FT
Etävastaanotto | Helsinki, Ala-Malmi | Espoo, Haukilahti | Helsinki, Herttoniemi | Huittinen | Helsinki, Kamppi | Lahti | Espoo, Leppävaara | Helsinki, Ylä-Malmi | Vantaa, Myyrmäki | Oulu | Helsinki, Pitäjänmäki | Rovaniemi | Vantaa, Tikkurila / Simonkylä | | Turku | Vaasa
Kuva tulossa

Olen valmistunut puheterapeutiksi Oulun yliopistosta vuonna 2005 ja filosofian tohtoriksi Helsingin yliopistosta 2014.

Perustin Äännekoulun vuonna 2014, koska halusin luoda yrityksen, joka auttaa kuntia selättämään puheterapiapulaa verkkopohjaisten ratkaisujen avulla.

Koen tärkeäksi sen, että jokainen työntekjä voi meillä olla oma itsensä ja että työpäivät täyttyvät mielekkäällä tekemisellä josta jää tunne siitä, että on pystynyt vaikuttamaan asiakkaiden arkeen.

Oma tärkein puheterapeuttinen osaamiseni on epäselvän puheen ja syömisen kuntoutus. Teen edelleen jonkin verran asiakastyötä, ja myös KELA-terapiaa. Mielummin kuitenkin jaan osaamistani Äännekoulun puheterapeuttien käyttöön, ja konsultoin usein Äännekoulun puheterapeutteja heidän asiakastyössään.

Tärkeimmät lisäkoulutukset:

• Filosofian tohtori