Annukka Wilk

Laillistettu puheterapeutti, FM
Helsinki, Ala-Malmi | Espoo, Haukilahti | Helsinki, Herttoniemi | | Helsinki, Kamppi | Helsinki, Pitäjänmäki | Vantaa, Tikkurila / Simonkylä | | Turku
Annukka Wilk, Laillistettu puheterapeutti FM
  • Olen kiinnostunut erityisesti epäselvän puheen, kielellisten vaikeuksien ja vuorovaikutuksen kuntoutuksesta.
  • Osaan käyttää puhetta tukevia ja korvaavia kommunikointimenetelmiä (viittomat, kuvat ja kommunikointikansiot).
  • Minulla on kokemusta lapsiasiakkaista sekä perusterveydenhuollosta että yksityiseltä sektorilta.
  • Tällä hetkellä asiakkaani ovat lapsia.
  • Teen koti/päiväkoti/koulukäyntejä ja vastaanottokäyntejä pääkaupunkiseudulla sekä etäterapiaa.
  • Tarjoan puheterapiaa suomeksi.
  • Tärkeimmät lisäkoulutukset:
    • PRT
    • PECS
    • Myofunktionaalisen ajattelun perusteet
    • Havannoi, arvioi ja kuntouta epäselvä puhe
    • Soveltava Theraplay-koulutus

Palvelukielet