Äänneklinikka

Äänneklinikalla tapaatte puheterapeutin joko vastaanotolla tai halutessanne etänä. Äänneklinikan ensikäynnillä puheterapeutti kartoittaa puuttuvan R, S, L tai K-äänteen taustalla olevia syitä. Käynnin jälkeen puheterapeutti tekee harjoitusohjelman omatoimiseen harjoitteluun.

Äännekoulun ensikäynnin jälkeen teillä on mahdollisuus jatkaa harjoittelua Äänneklinikan jatkokäynneillä vastaanotolla, etänä tai äännevirheiden nettiterapiajaksolla.

Äänneklinikalle ei tarvitse jonottaa eikä lähetettä tarvita.

Selkeät ohjeet harjoitteluun

Puheterapeutti antaa tarkan harjoitusohjelman, miten äänne löytyy. Tiedätte tarkalleen mitä pitää jatkossa tehdä.

Pääsette puheterapeutin juttusille heti

Äänneklinikalle ei tarvitse jonottaa, eikä tarvita lähetettä. Sähköisen ajanvarauksen avulla voitte varata itsellenne sopivan hetken terapiaa varten.

Haluaisitko lisätietoa palveluista tai löytää tietyn palvelun terapeutin? Voit tarkastella ammattilaistemme vapaita aikoja täältä tai olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Voit jättää myös sähköpostisi tai puhelinnumeron, niin olemme Sinuun yhteydessä!

Kyllä kiitos!