Artikulationsskolan

I Artikulationsskolan sker terapin i en näthabiliteringsmiljö under handledning av en talterapeut.

I Artikulationsskolan kan barn träna språkljuden R och L

320,00 € – 3 månader / 12 gånger
Nu erbjuder vi mängdrabatt, be om erbjudande!

Klienten får en licens till Artikulationsskolan

För att delta i Artikulationsskolan behövs endast en mobiltelefon, som är uppkopplad till nätet. Man kan också delta i Artikulationsskolan på en dator eller pekplatta som har internetuppkoppling och en kamera.

Klienten loggar in i näthabiliteringsmiljönn

Med sin licens loggar klienten in sig i näthabiliteringsmiljön, där man börjar med att svara på några frågor och spelar in sina inledande bedömningsvideoklipp. Dessa skickas sedan till talterapeuten. Vår kundservice hjälper vid behov.

Träningen i Artikulationsskolan inleds

Klienten får sina första övningar i näthabiliteringsmiljön av en talterapeut som är insatt i nätterapi. Klienten/familjen påbörjar träningen, vid behov med familjens stöd. Talterapeuten ger handledning, stöd och uppmuntran veckovis, så klienten blir inte lämnad ensam.

Ring och beställ licenser till Artikulationsskolan (09) 4272 7949

Eller ta kontakt via formuläret nedan.