Ässän sihinää -harjoituskirja

Ässän sihinää -kirja tarjoaa sinulle valikoiman toimiviksi havaittuja harjoituksia S-äänteen oppimisen eri vaiheisiin. Näillä ohjeilla onnistut, kuten tuhannet muutkin äännekoululaiset ovat onnistuneet!

Ässän sihinää

Kirja on tarkoitettu niin puheterapeuteille kuin vanhemmille, jotka haluavat auttaa lasta S-äänteen opettelussa. Kirja soveltuu erittäin hyvin myös koulujen ja päiväkotien käyttöön. Iloisen värikkäät pelit innostavat lapsia harjoittelemaan yhä uudestaan leikinomaisesti, mutta tavoitteellisesti.

Kirjan hinta 39 €

Tietoa ammattilaisille kirjan käyttöoikeuksista

Kirjan pelien pelaaminen terapiassa tai erityisopettajan vastaanotolla on sallittua.

Kirjaa voi hyödyntää yksi terapeutti/erityisopettaja omien asiakkaittensa/oppilaittensa kanssa. Jos toimipaikassa on useita terapeutteja/erityisopettajia, on suotavaa että jokaiselle ammattilaiselle hankitaan oma kirja.

Kirjan kaupallinen hyödyntäminen, osittainen tai kokonainen kopioiminen sekä kolmansille osapuolille luovuttaminen on ehdottomasti kielletty. Kaupallisella hyödyntämisellä tässä tapauksessa tarkoitetaan esimerkiksi tilannetta, jossa terapeutti/erityisopettaja ottaa kopioita kirjan sivuista ja jakaa niitä asiakkailleen/oppilailleen.

Jos haluat tilata esitteitä kirjasta, joita voit jakaa asiakkaillesi/oppilaillesi, lähetä viesti osoitteeseen asiakaspalvelu (ät) aannekoulu.fi.

Kirjoittaja: Alina Kaunisto, puheterapeutti FM | Kuvittaja: Elina Puohiniemi (Tarinatäti)