Koulutusten peruutusehdot

MUUTOS- JA PERUUTUSEHDOT

Koulutus voidaan peruuttaa tai muuttaa toteutettavaksi vain etänä tai paikan päällä järjestäjien taholta viimeistään kaksi viikkoa (14 vrk) ennen koulutusta.

Jos tilaisuuteen ilmoittautuneita ei ole riittävästi, Äännekoulu voi peruuttaa koulutuksen. Jos Äännekoulu oy joutuu perumaan koulutuksen esim. kouluttajan sairastumisen vuoksi, Äännekoulu oy ei korvaa osallistujalle jo mahdollisesti syntyneitä kuluja, kuten matkakuluja. Peruutettu tilaisuus pyritään ensisijaisesti järjestämään toisena ajankohtana. Jos tämä ei ole mahdollista, Äännekoulu oy palauttaa osallistumismaksun.

Pyydämme ilmoittamaan mahdollisesta esteestä kirjallisesti. Osallistumisen voi luovuttaa kuluitta kollegalle.

Osallistumisen voi perua ilman kuluja kaksi viikkoa ennen kurssin alkua. Tämän jälkeen tehtävistä peruutuksista tai peruuttamatta jättämisestä veloitamme täyden osallistumismaksun.

Sairastumisesta johtuvissa peruutuksissa, jotka on tehty määräajan jälkeen, osallistumismaksu voidaan jättää veloittamatta lääkärintodistuksen perusteella.

Kaikki peruutukset tulee tehdä kirjallisesti sähköpostilla annukka.wilk@aannekoulu.fi